Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Año Bisiesto

Anio Bisiesto
Título internacional Leap Year
Sección Sección Oficial Largometraje en competición
Nacionalidad México
Año 2010
Formato 35mm.
Color / B&N Color
Duración 92 min.
Idioma original Español
Dirección Michael Rowe
Guión Michael Rowe, Lucía Carreras
Montaje Oscar Figueroa Jara
Fotografía Juan Manuel Sepúlveda
Música Afrodita (“Flores para ti”)
Dirección de arte Alisarine Ducolomb
Vestuario Adolfo Cruz Mateo
Producción Edher Campos, Luis Salinas
Intérpretes Mónica del Carmen, Gustavo Sánchez Parra, Marco Zapata
Página web http://www.macheteproducciones.com/machete.swf
Compañía productora Machete Producciones
E. macheteproducciones@yahoo.com
Compañía distribuidora Golem
http://www.golem.es/
Sinopsis Una moza de venticinco años nomada Laura, que vien de la rexón mexicana d’Oaxaca, vive sola nun humildosu pisu nel Distritu Federal. Trabaya dende casa, como collaboradora d’una editorial, y casi nun se comunica col esterior, sacante poles visites del so hermanu y los amantes colos que de cuando en vez tien alcuentros que nun suelen perpasar lo sexual. Sicasí, dempués d’una riestra d’aventures ensin continuidá, el destín va llevala a topar con Arturo. La primer vez qu’amorecen, él tócala d’una manera que-y paez irresistible y que la alloria. Nun van poder dexar de vese, entamando un romance intensu, apasionáu y sexual nel que s’entemecen el placer, el dolor y l’amor. Por embargo, cuando Arturo s’entera de delles coses del pasáu de la moza va tener reacciones estremes.
Biografía del director Nació en Ballarat (Australia), pero vivió los caberos dieciséis años de la so vida en México. Poeta na adolescencia, decide dexar la escritura llírica depués de descubrir la obra de T.S. Eliot y nun ser quien a facela igual. Estudia Lliteratura na Universidá La Trobe del so país de naciencia, y métese en dellos proyeutos pa teatru y televisión cuando taba pa marchar a vivir a México. Depués d’años de dedicase al periodismu y dellos proyeutos audiovisuales que nun se ficieron, decide rodar la so primer película pola so cuenta en diecisiete díes y con 700.000 dólares de presupuestu total. El resultáu ye Año bisiesto (2010), film seleicionáu na Quincena de Realizadores de Cannes y que ganó la Camera d’Or a la meyor primer película.